سرویس CUC در Voip سیسکو
سرویس CUCیا Cisco Unity Connection یکی از راه کار ها سیستم تلفنی یا Voip سیسکو است و که با دادن سرویس هایی مانند: راه اندازی پست صوتی , تلفن گویا و .... است. سرویس CUC گزینه مناسب برای ارسال پیام و پست صوتی و با قرار دادن ویژگی های پیشرفته ارتباطات و مدیریت ساده به کاربران ارائه میدهد
ویژگی های Cisco Unity Connection ) CUC)
1-سرویس CUC با داشتن محیط کاربری تحت وب به کاربران این امکان را میدهد که به ویژگی های پیشرفته به آسانی دسترسی داشته باشند و از امکانات استفاده کنند
2- کاربران سرویس CUC با داشتن تلفن های یکپارچه IP سیسکو میتوانند از تمامی ویژگی های ارتباطی بهرمند بشوند مانند: کنفرانس , صوتی , چت , کنفرانس تصویری و........
3-Unity Connection حالت مجازی شده است و در یک محیط کاربری است و به کاربران این امکان را میدهد که به سادگی به اطلاعات از جمله : fax box , رکورد ها , و............دسترسی داشته باشند این محصول با داشتن Prime Collaboration قابلیت مدیریت است و کاربران میتوانند مرکز تماس خود را کنترل کنند
-4 کاربران سرویس CUC حتی میتوانند تحت وب به پیام های خود دسترسی داشته باشند و تحت وب تماس , چت , تماس تصویری ,و ...... داشته باشند
5-سرویس CUC تا 20.000 صندوق دریافتی به ازای هر سرور ارائه میکند این سرویس نیاز کاربران را از نظر تعداد صندق دریافتی تامین میکند و کاربران میتوانند جهت افزایش تعداد صندوق دریافتی خود سرور به مجموعه اضافه کنند
6-سرویس CUC این امکان را به کاربران میدهد که از سرور پشتیبانی بهرمند باشند و نگران خرابی پل ارتباطی مجموعه خود نباشند
7-سرویس CUC با داشتن محیطی برای کنترل مرکز تماس برای کاربران, کاربران میتوانند مرکز تماس خود را مدیریت کنند و با داشتن این ویژگی نیاز شرکت ها از نظر کنترل تماس های خریداران و کاربران و...... تامین میگردد
قابلیت های سرویس CUC Cisco
1- Unity Connection
یکی از قابلیت های سرویسCNC داشتن محیطی جدا برای مشاهده کردن پیام های دریافتی , و..... است کاربران میتوانند با Unity connection پیام های دریافتی , مکالمات ضبط شده و .... مشاهده کنند
2-Speech View
قابلیت دیگر CUC تبدیل کردن صدا به متن است . کاربران میتوانند در هنگامی که دسترسی به نوشتار یا امکان چت کردن ندارند با گفتار خود تبدیل به نوشتار یا چت ,کنند
Prime Collaboration-3
امکانات سرویس CUC مانند تهیه، فعال سازی سرویس Voip ، نظارت، تجزیه و تحلیل عملکرد های روزانه در تماس ها و سرویس های دیگر و گزارش کامل تماس ها، مدیریت تماس ها و..... است, و تمامی این امکانات توسط کاربر در محیط Prime Collaboration قابل تنظیم است