language Switcher

Quick Contact

 815 0 277 912 98+  -  81 200 220 21 98+  

CUC

سرویس CUC در Voip سیسکو

 

 

cuc 12

 

سرویس CUCیا Cisco Unity Connection یکی از راه کار ها سیستم تلفنی یا Voip سیسکو است و که با دادن سرویس هایی مانند: راه اندازی پست صوتی , تلفن گویا و .... است. سرویس CUC گزینه مناسب برای ارسال پیام و پست صوتی و با قرار دادن ویژگی های پیشرفته ارتباطات و مدیریت ساده به کاربران ارائه میدهد

 

 

 

ویژگی های Cisco Unity Connection ) CUC)

 

 

1-سرویس CUC با داشتن محیط کاربری تحت وب به کاربران این امکان را میدهد که به ویژگی های پیشرفته به آسانی دسترسی داشته باشند و از امکانات استفاده کنند

 

codec advertising

 

 

 

2- کاربران سرویس CUC با داشتن تلفن های یکپارچه IP سیسکو میتوانند از تمامی ویژگی های ارتباطی بهرمند بشوند مانند: کنفرانس , صوتی , چت , کنفرانس تصویری و........

 

 

1573669436375

 

 

3-Unity Connection حالت مجازی شده است و در یک محیط کاربری است و به کاربران این امکان را میدهد که به سادگی به اطلاعات از جمله : fax box , رکورد ها , و............دسترسی داشته باشند این محصول با داشتن Prime Collaboration قابلیت مدیریت است و کاربران میتوانند مرکز تماس خود را کنترل کنند

 

 

CMLPDES

 

 

 

-4 کاربران سرویس CUC حتی میتوانند تحت وب به پیام های خود دسترسی داشته باشند و تحت وب تماس , چت , تماس تصویری ,و ...... داشته باشند

 

smart CUC

 

5-سرویس CUC تا 20.000 صندوق دریافتی به ازای هر سرور ارائه میکند این سرویس نیاز کاربران را از نظر تعداد صندق دریافتی تامین میکند و کاربران میتوانند جهت افزایش تعداد صندوق دریافتی خود سرور به مجموعه اضافه کنند

 

6-سرویس CUC این امکان را به کاربران میدهد که از سرور پشتیبانی بهرمند باشند و نگران خرابی پل ارتباطی مجموعه خود نباشند

 

پشتیبانی شبکه و سرور

7-سرویس CUC با داشتن محیطی برای کنترل مرکز تماس برای کاربران, کاربران میتوانند مرکز تماس خود را مدیریت کنند و با داشتن این ویژگی نیاز شرکت ها از نظر کنترل تماس های خریداران و کاربران و...... تامین میگردد

 364260

 

 

 

 

قابلیت های سرویس CUC Cisco

 

 

 

 

1- Unity Connection

یکی از قابلیت های سرویسCNC داشتن محیطی جدا برای مشاهده کردن پیام های دریافتی , و..... است کاربران میتوانند با Unity connection پیام های دریافتی , مکالمات ضبط شده و .... مشاهده کنند

 

 

 

cisco inbox

 

 

 

2-Speech View

قابلیت دیگر CUC  تبدیل کردن صدا به متن است . کاربران میتوانند در هنگامی که دسترسی به نوشتار یا امکان چت کردن ندارند با گفتار خود تبدیل به نوشتار یا چت ,کنند

 

 

116126 config speechview 03

 

 

Prime Collaboration-3

امکانات سرویس CUC مانند تهیه، فعال سازی سرویس Voip ، نظارت، تجزیه و تحلیل عملکرد های روزانه در تماس ها و سرویس های دیگر و گزارش کامل تماس ها، مدیریت تماس ها و..... است, و تمامی این امکانات توسط کاربر در محیط Prime Collaboration قابل تنظیم است

 

 

 

User Defined Summary View